Τρίτη 8 Απριλίου 2014

ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΡΙΝΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΕΠΑΜ




Συναγωνίστριες και συναγωνιστές καλημέρα!

Κατ' αρχάς θα μου επιτρέψετε να μην μεταχειριστώ εκφράσεις γεμάτες τυπικότητες και κοινοτοπίες, γιατί και η προσωπική μου σχέση με τον καθένα από εσάς και οι κοινές μας αναζητήσεις, θεωρώ ότι είναι ικανές συνθήκες για να μας πάνε ένα βήμα παραπέρα, στην μεταξύ μας επικοινωνία....


Μου μεταφέρθηκε τόσο από τη Μαργαρίτα (Γέρου), όσο και και από τον Σπύρο (Κουρούμαλη) και τον Γιάννη (Σπινάρη), ότι με προτείνατε με απόφασή σας, να είμαι υποψήφιος ευρωβουλευτής με το ΕΠΑΜ στις επερχόμενες ευρωεκλογές.

Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ για την τιμή που μου απευθύνετε! Είναι τεράστια τιμή να με προτείνουν για μια τέτοια υποψηφιότητα οι άνθρωποι με τους οποίους βρεθήκαμε και βρισκόμαστε δίπλα-δίπλα, σε κάθε ευκαιρία, είτε είναι για αγώνες, είτε για δράσεις, είτε για απλή, ανθρώπινη παρέα!

Επί της πρότασης αυτής θα απαντήσω, όπως ακριβώς απάντησα και τηλεφωνικά, στον Κυπριώτη, όταν με κάλεσε για να διερευνήσει τις προθέσεις μου. Θεωρώ ότι οφείλω να σας ενημερώσω για την απάντησή μου αυτή. Άλλωστε, νιώθω τεράστια ηθική υποχρέωση να το κάνω γιατί απευθύνομαι σε ανθρώπους που με στηρίζουν σε κάθε βήμα της ζωής μου, κάθε στιγμή της καθημερινότητάς μου και γι' αυτό τους είμαι ευγνώμων.

Επί της ουσίας, λοιπόν, σας λέω, ότι ήμουν, είμαι και θα εξακολουθήσω να είμαι στη διάθεση του Μετώπου, εφόσον αυτό κρίνει ότι του είμαι χρήσιμος. Επομένως, το λόγο από εδώ και πέρα έχουν τα πολιτικά όργανα.

Σας ευχαριστώ και πάλι, από την καρδιά μου, για την πρότασή σας αυτή! Ανεξάρτητα δε από το ποιες θα είναι οι τελικές πολιτικές αποφάσεις, αρπάζω την ευκαιρία να σας δηλώσω ότι είμαι ευτυχισμένος που ... το 2010 η Ελλάδα έζησε την εποχή του Μνημονίου. Χάρη στα τεράστια πολιτικά εγκλήματα που ακολούθησαν κέρδισα το πλεονέκτημα να σας γνωρίσω και να σας έχω φίλους μου. Και είμαι δυο φορές ευτυχισμένος επειδή έχω ανυπάκουους φίλους. "Η ανυπακοή, στα μάτια όποιου έχει διαβάσει ιστορία, είναι η προπατορική αρετή του ανθρώπου. Από την ανυπακοή γεννήθηκε η πρόοδος, από την ανυπακοή και η επανάσταση."*

Με απεριόριστη εκτίμηση για την καθεμία και τον καθένα από εσάς, με ευγνωμοσύνη και ευχαριστίες από τα βάθη της καρδιάς μου.

Μάριος Μαρινάκος

* = To γνωμικό ανήκει στον Oscar Wilde

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟ ΧΩΝΙ

Τα Blogs μας